domingo, outubro 31, 2010

Now That I'm Older

Oh . . .
Ah . . .

It's different now I think
I wasn't older yet
I wasn't wise, I guess
Somewhere I lost whatever else I had
I wasn't over you
I see it run inside itself
And then I called you out
I'm not such older than I was
I'm feeling so much righter now
And then I woke myself, confused
Your dress comes down
To you, don't get it wrong, don't get excited
I wanted so much to be at rest
Now that I'm older
So be it so of love

The silent man comes down
All dressed in radiant colors
You see it for yourself
To demonstrate my love for you
You I thought I was so in love
Some say it wasn't true
Now that I'm older
Now, now that I'm older

There's so much travel
And now that I'm older
Someone else, can see it for myself
So much travel, yeah
Now that I'm older


Sufjan Stevens (2010)


Etiquetas:

7 Comments:

Blogger tsiwari said...

I don't wanna grow up...

10:18 da tarde  
Blogger Nuno Guronsan said...

Está por aqui para ouvir, como tanta outra música... Mas pela amostra, parece-me muito bem...

E é impressão minha, ou o rapaz andou a ouvir muito os Sigur Rós?

:)

Beijos e welcome back!

1:31 da tarde  
Blogger tsiwari said...

Tem essa "ambiância", sem dúvida.

E sempre te fui espreitando. :)

3:21 da tarde  
Blogger Ana M. said...

Nuno estás a falar mal da minha musiquinha?

Ai....

:P Sufjan Stevens é muito bom ok?

7:11 da tarde  
Blogger Nuno Guronsan said...

Eu adoro o rapaz, de onde é que tiraste a ideia que não gosto?

Logo eu que, no Natal que aí vem, vou ouvir non stop os EPs de Natal do moço...

:)

8:50 da tarde  
Blogger Ana M. said...

É verdade... as musiquinhas de Natal do SS :) um must.

deduzi mal, não ligues, o meu cérebro anda em modo "sobrecarregado"...

1:43 da manhã  
Blogger Nuno Guronsan said...

No worries...
E vê lá se não queimas nenhum fusível com tanta sobrecarregamento...

:))

10:30 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home