sexta-feira, junho 06, 2008

I Will Possess Your Heart


How I wish you could see the potential of you and me
It’s like a book elegently bound but in a language that you can’t read just yet

You gotta spend some time with me and I know that you’ll find love
I will possess your heart

There are days when outside your window I see my reflection as I slowly pass
And I long for this mirrored perspective when we’ll be lovers, lovers at last

You gotta spend some time with me and I know that you’ll find love
I will possess your heart

You reject my advances and desparate pleas
I won’t let you let me down so easily
You gotta spend some time with me and
I know that you'll find love
I will possess your heart

(Death Cab For Cutie)

Etiquetas:

2 Comments:

Blogger Patricia Dias said...

Descobrir o que esse alguém tem de único e fazê-lo sentir assim, especial. Esta é apenas a minha teoria. De qualquer modo gosto de saber que não existem respostas e dados adquiridos sobre estas questões. Retira toda a graça da descoberta...

Quanto à eternidade (ao para sempre), também não gosto de pensar demasiado nisso. Primeiro porque estabelece à partida um final e porque pensar demasiado no amanhã nos impede de ver e viver o hoje.

2:50 da tarde  
Blogger Nuno Guronsan said...

Andaste a passear por outros Espaços... :)

Boas teorias, sem dúvida. E eu para aqui com dúvidas existenciais de trazer por casa e para as quais respostas definitivas é algo que definitivamente não existe...

Obrigado. Beijo.

10:54 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home