terça-feira, março 10, 2009

Blue Bird On a Sunny Day

Oh blue bird
Take me away to your house
Sing me your song
Leave my cold heart around
Someday I will
Love you somehow

But tomorrow never comes
i'm still holding my cold heart
In your hands
Or in your wings

Oh blue boy
Just give me the keys to your
Warm bed
I will marry you
Forever I'll stand

But tomorrow never comes
i'm still holding my cold heart
In your hands
Or in your wings

Do you know waking up
Find a look like this from ya
I learn how to try
And I can never ever find you in my mind
I am not that kind

Oh Blue Bird take me away
Ohhh
I don’t want die in a sunny day
Oh Blue Bird take me away
Ohhh
I don’t want die in a sunny day
Oh Blue Bird take me away
Hmmm
I don’t want die in a sunny day


(Rita Redshoes)


Etiquetas:

3 Comments:

Blogger Patricia Dias said...

Vi esta menina há cerca de duas semanas atrás nos mini concertos da MegaFM. De se tirar o chapéu.

(e os sapatos também que são lindos de morrer e motivo de inveja para qualquer mulher :)

***

11:07 da tarde  
Blogger Nuno Guronsan said...

Podemos marcar mais um concerto "Canções dos meus dias", tendo em conta a primeira e bem sucedida experiência...

:)

***

8:45 da tarde  
Blogger Patricia Dias said...

Em honra do Canções vou fazer os possíveis e impossíveis para ganharmos um bilhete para um dos próximos concertos.

(já tentei nos três primeiros e nada... a sorte é que tenho amigos sempre dispostos a puxar um ou outro cordelito ;)

***

10:49 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home